Cumpara online

0 item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Contul meu

021.204.34.34 / 0374.666.800

Product was successfully added to your shopping cart.

Cariere la Praktiker Romania

Job Praktiker

Lucrător comercial și casier - RoRecruitment@praktiker.ro
(posturi valabile în toate magazinele)

>> Cerinte

  • Pasiune pentru comerț
  • Abilitați tehnice
  • Lucru în mediu antrenat
  • Abilitatea de a lucra în echipă
  • Bun comunicator
  • Dinamic și spirit de inițiativă

>> Oferim

  • Pachet de beneficii motivant, in directă legătură cu performanța individuală
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei în cadrul companiei în plină dezvoltare
  • Pregătire profesioanala permanentă
  • Siguranța locului de muncă
  • Stabilitate financiară pentru tine si familia ta

Inainte de a aplica, te rugam sa consulti Politica de Confidentialitate de Recrutare.

CONTABIL FINANCIARRoRecruitment@praktiker.ro
Echipa de contabilitate cauta colegi noi!

>> Sarcini şi responsabilităţi specifice postului:

  • Inregistrarea documentelor justificative conform prevederilor legale;
  • Intocmirea şi completarea documentelor primare contabile şi contarea operaţiunilor;
  • Verificarea şi validarea facturilor de marfă de la intern pentru magazine;
  • Verificarea şi înregistrarea dosarelor de import şi achiziţiilor intracomunitare;
  • Verificarea tranzacţiilor înregistrate pe stoc ;
  • Inregistrarea facturilor de uz intern, utilităţi furnizori, facturi de venituri în lei şi valută pentru magazine, investiţii, garanţii, mijloace fixe, obiecte de inventar;
  • Inregistrarea veniturilor şi a cheltuielilor în avans;
  • Inregistrarea şi ţinerea evidenţei deconturilor de cheltuieli şi a ordinelor de deplasare, registrului de casă, în lei şi valută;
  • Inregistrarea tranzacţiilor bancare în lei şi valută ;
  • Verificarea jurnalelor de vânzare şi cumpărare, a soldurilor conturilor din balanţă, corectarea şi compensarea tranzacţiilor, închiderea, reevaluarea de conturi;
  • Participarea la întocmirea lucrărilor de închidere a situaţiilor financiare ;
  • Acordarea de suport pentru întocmirea delaraţiilor fiscale ;
  • Menţinerea legăturii cu furnizorii şi clienţii, confirmarea tranzacţiilor şi a soldurilor înregistrare în relaţia cu aceştia;
  • Arhivarea tuturor documentelor înregistrate şi realizarea altor rapoarte specifice activităţii departamentului;

>> Profilul candidatului dorit:

  • Studii superioare absolvite în domeniul economic – cerinţă obligatorie;
  • Experienţă profesională în domeniul contabilităţii;
  • Cunoştinţe de contabilitate, cunoştinţe legislative în domeniul contabilităţii, fiscalităţii;
  • Cunostinte operare Ms Office;
  • Cunoştinţe de limba engleză - nivel mediu;
  • Capacitate de adaptare, flexibilitate;
  • Capacitatea de organizare şi prioritizare a activităţilor.

Inainte de a aplica, te rugam sa consulti Politica de Confidentialitate de Recrutare.

Business Controller FinanceRoRecruitment@praktiker.ro
#startsomethingnew

 

Role: The business controller is part of the Finance Controlling team and works closely with all departments within the organization. He/she is involved in the day to day business: month end closing process, analysis of performance versus targets and prior year, etc. and planning: data review and consolidation for budgeting/forecasting process

>> Main responsibilities:

  • Ensures quality control over financial transactions and financial reporting through analytical checks on a monthly basis;
  • Provides status of financial and operational results by collecting and interpreting financial data;
  • Monitors the financial performance of the company through cost variation analysis, KPI evolution;
  • Assists the Finance team in preparing the annual corporate budgets;
  • Supports the Financial Controller in month-end and year-end closing process and results submission to the Group using the financial management system (HFM);
  • Supports the Financial Controller in the preparation of the monthly reporting package, complying with the Group accounting policies, including comparative reports of profit and loss results, financial position and KPI and variance explanations;
  • Supports the Operational Controller in data analysis through detailed testing/analytical reviews performed regularly or whenever required by management;
  • Involvement and supervision of finance projects aiming to increase efficiency of finance processes;
  • Supports the preparation of forecasts, primarily by working closely with department heads in estimating operational costs & revenues, overheads; establishes schedules, collects information, asses it for reasonability and consolidates financial data;
  • Ad hoc tasks required by local management and Kingfisher Group;

>> Qualifications/ requirements:

  • Bachelor’s degree in Accounting, Finance or Business Administration and relevant controlling/ operational finance work: 2-3 years of experience;
  • Experience with general ledger functions and the month-end/year end close process;
  • Fluent English language skills (written and spoken);
  • Strong analytic skills: ability to link financial data to performance drivers;
  • Good communication skills: able to clearly communicate financial information in an easy to understand manner;
  • Strong Excel skills in data compilation and aggregation;
  • Previous experience in working with SAP represents an advantage;
  • Adaptable/flexible to new information and management requirements;
  • Experience in Big Four and ACCA qualification represents an advantage

Inainte de a aplica, te rugam sa consulti Politica de Confidentialitate de Recrutare.