Cumpara online

0 item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Contul meu

021.204.34.34 / 0374.666.800

Product was successfully added to your shopping cart.

Cariere la Praktiker Romania

Job Praktiker
Lucrător comercial și casier - RoRecruitment@praktiker.ro
(posturi valabile în toate magazinele)

>> Cerinte

  • Pasiune pentru comerț
  • Abilitați tehnice
  • Lucru în mediu antrenat
  • Abilitatea de a lucra în echipă
  • Bun comunicator
  • Dinamic și spirit de inițiativă

>> Oferim

  • Pachet de beneficii motivant, in directă legătură cu performanța individuală
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei în cadrul companiei în plină dezvoltare
  • Pregătire profesioanala permanentă
  • Siguranța locului de muncă
  • Stabilitate financiară pentru tine si familia ta

(cod COR: 241102)

>> Cerinte

  • Studii superioare Economice absolvite;
  • Bune abilitati de operare PC (Microsoft Office);
  • Cunostinte SAP reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit – nivel mediu);
  • Cunostinte privind regulile fiscale si cele de contabilitate;
  • Bune abilitati de lucru in echipa;
  • Persoana analitica;
  • Capacitate de organizare si sistematizare

>> Responsabilitati

  • Inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare si cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite;
  • Inregistrarea corect si la timp în evidenta contabila a facturilor de imobilizari corporale, necorporale, obiecte de inventar si materiale consumabile.
  • Inregistrarea reevaluarii datoriilor si creantelor companiei;
  • Reconcilierea stocului de marfa intre sistemul de operare si sistemul financiar;
  • Urmarirea cash-flowului zilnic si intocmirea cash-flowului lunar;
  • Verificarea si semnarea platilor catre furnizori;
  • Verificarea si/sau inregistrarea contabila privind: furnizori de marfa, descarcare/gestiune stocuri, reconcilieri lunare stocuri si fise furnizori;
  • Intocmirea si verificarea lunara a Registrului de Mijloace Fixe;
  • Asista si acorda suport colegilor din department pentru a respecta termenele-limita;
  • Verificarea soldurilor din balanta de verificare lunara si corectarea eventualelor erori;
  • Inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli;
  • Propune solutii si proceduri pentru eficientizarea activitatii departamentului;
  • Pastreaza secretul profesional conform normelor interne aprobate;
  • Participa la intocmirea procedurilor de lucru si efectuarea controlului intern;
  • Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii;
  • Intocmeste toate declaratiile si raportarile fiscale în termenele legale;
  • Intocmeste periodic (lunar, semestrial si anual) declaratiile solicitate de Institutul de Statistica;
  • Intocmirea situatiilor financiare semestriale si lunare;
  • Intocmirea rapoartelor solicitate de managementul companiei ad-hoc;
  • Revizuirea, analiza si raportarea tuturor implicatiilor financiare ale intregii legislatii legate de aria de responsabilitate.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii. Aflati mai multe aici.
x