Cumpara online

0 item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Contul meu

021.204.34.34 / 0374.666.800

Product was successfully added to your shopping cart.

Cariere la Praktiker Romania

Job Praktiker
(cod COR: 241106)

>> Cerinte

  • Studii superioare;
  • Cunostinte teoretice si practice solide de marketing;
  • Cunostinte foarte bune de utilizare Excel si operare baze de date;
  • O foarte buna cunoastere a pietei de retail si a tendintelor acesteia;
  • Cunostinte avansate de limba engleza.

>> Abilitati

  • Buna capacitate de analiza si concentrare;
  • Gandire proactiva, analitica si atentie la detalii;
  • Perseverenta;
  • Abilitati de comunicare verbala si in scris;
  • Personalitate orientata catre performanta si dezvoltare individuala.

>> Responsabilitati

  • Realizeaza studii cantitative si calitative atat prin colaborari externe, dar si cu resursele interne;
  • Analizeaza campaniile promotionale realizate de departamentul de marketing pentru determinarea indicatorilor de performanta specifici fiecarei campanii si concluzioneaza asupra analizelor effectuate;
  • Comunicare continua cu furnizorii si colaboratorii companiei, interni si externi;
  • Participa activ la elaborarea strategiei de marketing;
  • Participa la negocierea contractelor cu furnizorii si colaboratorii cu care lucreaza direct;
  • Planifica, urmareste, si bugeteaza activitatile de analiza si studii de piata lunare/anuale;
  • Monitorizeaza piata de media, de publicitate si de productie publicitara.

Controlor de gestiune seniorRoRecruitment@praktiker.ro
(Sediul Central)
(cod COR: 241106)

>> Cerinte

  • Studii superioare economice;
  • Experienta de lucru privind gestiunea marfurilor: de la crearea comenzii, livrare, retur pana la vanzarea pe casa de marcat, modificarea preturilor de vanzare si impactul asupra costului marfii vandute;
  • Cunostinte foarte bune de utilizare Excel;
  • Cunostinte baze de date (MS Access, MS SQL, Visual Basic);
  • Cunostinte de limba engleza.

>> Abilitati

  • Buna capacitate de analiza si concentrare;
  • Gandire proactiva, analitica si atentie la detalii;
  • Perseverenta;
  • Dorinta de dezvoltare profesionala;
  • Autoformare;
  • Abilitati de comunicare verbala si in scris;
  • Personalitate orientata catre performanta si dezvoltare individuala;

>> Responsabilitati

  • Monitorizarea, analiza si raportarea evolutiei sortimentului: Furnizorii de marfa, sortiment, preturi si marja, stocuri, vanzari, promotii;
  • Intocmirea rapoartelor privind gestiunea marfii pentru sustinerea departamentelor Achizitii, Vanzari, Contabilitate;
  • Verificarea pretului mediu de achizitie;
  • Analiza rotatiei si a termenului mediu de plata furnizori;
  • Verificarea pretului mediu de achizitie;
  • Verificarea rezultatul inventarelor anuale si a compensarilor diferentelor de inventor;
  • Analiza structurii stocului pe interval de vechime.

Receptionera - part-timeRoRecruitment@praktiker.ro
(Sediul Central)
(cod COR: 422601)

>> Cerinte

  • Studii medii / superioare - in curs;
  • Utilizator pc - nivel mediu / avansat;
  • Abilitati excelente de comunicare si orientare catre clienti;
  • Persoana dinamica, responsabila, serioasa;
  • Capacitate de concentrare, atentie, profesionalism;

>> Responsabilitati

  • Intampina vizitatorii, ii preia si ii conduce catre departamentele/persoanele la care au venit;
  • Preia apelurior telefonice si le redirectioneaza;
  • Expedieaza corespondenta si colete;
  • Tine evidenta intrarilor/iesirilor documentelor la nivel de centrala;
  • Tine evidenta planificarilor intalnirilor pentru salile de conferinte;
  • Acorda suport altor departamente in caz de nevoie;
  • Asigura necesarul de produse de birou / protocol.

(Sediul central)
(cod COR: 241102)

>> Cerinte

  • Absolvent de studii superioare de specialitate (profil finante-contabilitate);
  • Experienta in domeniul financiar-contabil – minimum 3 ani;
  • Cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale;
  • Cunostinte foarte bune de operare calculator: Windows, MSOffice (Word, Excel-solide).
  • Cunostinte operare SAP;
  • Cunoştinţe bune de limba engleză (scris/ vorbit nivel mediu);
  • Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;
  • Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor;
  • Persoana foarte constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor.

>> Responsabilitati

  • Inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare si cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite;
  • Inregistrarea corect si la timp în evidenta contabila a facturilor de imobilizari corporale, necorporale, obiecte de inventar si materiale consumabile.
  • Inregistrarea reevaluarii datoriilor si creantelor companiei;
  • Reconcilierea stocului de marfa intre sistemul de operare si sistemul financiar;
  • Urmarirea cash-flowului zilnic si intocmirea cash-flowului lunar;
  • Verificarea si semnarea platilor catre furnizori;
  • Verificarea si/sau inregistrarea contabila privind: furnizori de marfa, descarcare/gestiune stocuri, reconcilieri lunare stocuri si fise furnizori;
  • Intocmirea si verificarea lunara a Registrului de Mijloace Fixe;
  • Asista si acorda suport colegilor din department pentru a respecta termenele-limita;
  • Verificarea soldurilor din balanta de verificare lunara si corectarea eventualelor erori;
  • Inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli;
  • Propune solutii si proceduri pentru eficientizarea activitatii departamentului;
  • Pastreaza secretul profesional conform normelor interne aprobate;
  • Participa la intocmirea procedurilor de lucru si efectuarea controlului intern;
  • Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii;
  • Intocmeste toate declaratiile si raportarile fiscale în termenele legale;
  • Intocmeste periodic (lunar, semestrial si anual) declaratiile solicitate de Institutul de Statistica;
  • Intocmirea situatiilor financiare semestriale si lunare;
  • Intocmirea rapoartelor solicitate de managementul companiei ad-hoc;
  • Revizuirea, analiza si raportarea tuturor implicatiilor financiare ale intregii legislatii legate de aria de responsabilitate.

(Timisoara si Arad)
(cod COR: 112019)

>> Cerinte

  • Studii superioare;
  • Cunoştinţe bune de operare MS Office;
  • Cunoştinţe de limba engleză (scris-vorbit nivel mediu);
  • Experienţă 1 an pe un post similar;
  • Orice experienţă anterioară în domeniul Retail, reprezintă un avantaj;
  • Orientare către piaţă şi client;
  • Abilităţi de comunicare şi inter-relaţionare;
  • Abilităţi de coordonare, planificare şi organizare.

>> Responsabilitati

  • Asigura desfăşurarea optimă a activităţii magazinului, la nivel operational;
  • Preluarea temporara a sarcinilor şi responsabilităţilor directorului de magazin, în lipsa acestuia;
  • Organizează resursele umane existente, în vederea optimizării activităţii;
  • Verifică implementarea corectă a activităţii de vânzare în magazine;
  • Asigură pregătirea, efectuarea şi controlul inventarelor şi verificărilor de stoc;
  • Asigură aplicarea politicii de orientare către client a companiei, de catre angajaţii magazinului;
  • Supraveghează şi menţine starea echipamentelor tehnice şi instalaţiilor.

Editor Continut Online
E CommerceRoRecruitment@praktiker.ro
(Sediul central)
(cod COR: 413201)

>> Cerinte

  • Atentie sporita la detalii si vocabular dezvoltat;
  • Exprimare corecta si fluenta scrisa in limba romana;
  • Buna cunoastere a gramaticii limbii romane;
  • Abilitati de creare a unui continut de calitate;
  • Abilitati de organizare si multitasking;
  • Rapiditate si eficienta la cautarea pe Internet;
  • Limba engleza - nivel mediu;
  • Abilitatea de a lucra in echipa;
  • Persoana creativa si cu initiativa;
  • Cunostintele de SEO, experienta in documentarea produselor reprezinta un avantaj;
  • Cunoştinţe bune de operare MS Office, E-mail, Internet

>> Responsabilitati

  • Colectarea si redactarea descrierilor si a specificatiilor pentru produsele prezentate pe site-ul Praktiker;
  • Administrarea bazei de date a platformei online: verificarea informatiilor si a imaginilor pentru produsele prezentate, adaugarea de continut relevant si adecvat pentru produsele prezente pe site-ul Praktiker;
  • Editarea imaginilor pentru produsele prezente pe site-urile companiei;
  • Colaborarea cu celelalte departamente si magazine Praktiker, precum si cu furnizorii.

Customer Support SpecialistRoRecruitment@praktiker.ro
(Sediul central)
(cod COR: 333912)

>> Cerinte

  • Studii medii/ superioare;
  • Experienta in domeniul comercial;
  • Cunoştinţe bune de operare MS Office, Email, Internet;
  • Exprimare corecta si fluenta verbala si scrisa in limba romana.

>> Responsabilitati

  • Persoana responsabila, organizata si cu spirit antreprenorial;
  • Fire comunicativă, cu o voce placuta;
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientare catre client;
  • Abilitate de a lucra in echipa;
  • Capacitate de a invata (usurinta in asimilarea rapida a informatiilor);
  • Rezistență la stres;

Director magazin PraktikerRoRecruitment@praktiker.ro
(Timisoara 2)

>> Candidatul ideal

  • Studii superioare;
  • Experienţă de minim 3 ani în domeniul comercial pe o pozitie de conducere;
  • Cunoştinţe de limba engleză (scris-vorbit nivel mediu);
  • Cunoştinţe avansate de operare MS Office;
  • Orientare către piaţă şi client;
  • Abilităţi de comunicare şi inter-relaţionare;
  • Abilităţi de coordonare, planificare şi organizare;
  • Capacitatea de a lua decizii adaptate fiecărui context şi asumarea responsabilităţii pentru deciziile respective;
  • Capacitatea de a gestiona toate resursele (umane, financiare, patrimoniale, etc.) existente la nivelul unui magazin, într-un mod eficient şi responsabil.

>> Descrierea Jobului

  • Administreaza, planifica, organizeaza, conduce şi controleaza personalul şi activităţile din magazin, in vederea funcţionării eficiente, respectării programului şi procedurilor de lucru şi încadrării în bugetele stabilite.

Atribuţii în privinţa personalului:

  • Organizează resursele umane existente în vederea optimizării activităţii normale a magazinului şi stabileşte alocarea optimă a personalului pe departamente, ţinând cont de necesităţi, sezon, priorităţi.

Atribuţii de ordin organizatoric:

  • Organizeaza activitatea de vânzare în magazin (expunerea mărfurilor conform planurilor de amenajare, aplicarea şi actualizarea preţurilor, prezentărilor suplimentare de mărfuri, consilierea clienţilor, achitarea contravalorii produselor, transportul acestora către clienţi);
  • Acţionează în vederea pregătirii, organizării, efectuării şi controlului inventarelor în conformitate cu Procedurile Interne;
  • Coordonează procesul de achiziţii a bunurilor de investiţii, în concordanţă cu necesităţile magazinului şi bugetul agreat.

Orientare către client:

  • Se asigură că angajaţii magazinului acţionează conform politicii de orientare către client a companiei;
  • Supraveghează şi menţine starea echipamentelor tehnice şi instalaţiilor.

Director magazin Praktiker-perioada determinata 24 luniRoRecruitment@praktiker.ro
(Botosani)

>> Candidatul ideal

  • Studii superioare;
  • Experienţă de minim 3 ani în domeniul comercial pe o pozitie de conducere;
  • Cunoştinţe de limba engleză (scris-vorbit nivel mediu);
  • Cunoştinţe avansate de operare MS Office;
  • Orientare către piaţă şi client;
  • Abilităţi de comunicare şi inter-relaţionare;
  • Abilităţi de coordonare, planificare şi organizare;
  • Capacitatea de a lua decizii adaptate fiecărui context şi asumarea responsabilităţii pentru deciziile respective;
  • Capacitatea de a gestiona toate resursele (umane, financiare, patrimoniale, etc.) existente la nivelul unui magazin, într-un mod eficient şi responsabil.

>> Descrierea Jobului

  • Administreaza, planifica, organizeaza, conduce şi controleaza personalul şi activităţile din magazin, in vederea funcţionării eficiente, respectării programului şi procedurilor de lucru şi încadrării în bugetele stabilite.

Atribuţii în privinţa personalului:

  • Organizează resursele umane existente în vederea optimizării activităţii normale a magazinului şi stabileşte alocarea optimă a personalului pe departamente, ţinând cont de necesităţi, sezon, priorităţi.

Atribuţii de ordin organizatoric:

  • Organizeaza activitatea de vânzare în magazin (expunerea mărfurilor conform planurilor de amenajare, aplicarea şi actualizarea preţurilor, prezentărilor suplimentare de mărfuri, consilierea clienţilor, achitarea contravalorii produselor, transportul acestora către clienţi);
  • Acţionează în vederea pregătirii, organizării, efectuării şi controlului inventarelor în conformitate cu Procedurile Interne;
  • Coordonează procesul de achiziţii a bunurilor de investiţii, în concordanţă cu necesităţile magazinului şi bugetul agreat.

Orientare către client:

  • Se asigură că angajaţii magazinului acţionează conform politicii de orientare către client a companiei;
  • Supraveghează şi menţine starea echipamentelor tehnice şi instalaţiilor.

Functionar in activitati comercialeRoRecruitment@praktiker.ro
(Ploiesti)

>> Candidatul ideal

  • Studii medii / superioare;
  • Cunostinte MS Office;
  • Cunostinte limba engleza reprezinta un avantaj;
  • Experienta pe un post asemanator constituie avantaj;
  • Capacitate de a gandi in termenii intregului;
  • Capacitate de a lucra in mod structurat/organizat;
  • Capacitate de a finaliza sarcinile la standardele si in termenele impuse;
  • Capacitate de a lua decizii adaptate fiecarui context si asumarea responsabilitatii pentru deciziile respective.

>> Descrierea Jobului

  • Intocmirea, prelucrarea si transmiterea comenzilor;
  • Mentinerea stocului si rotatiei marfurilor in limitele prevazute de buget;
  • Intocmirea comenzilor zilnic, in mod corespunzator, in colaborare cu sefii de raion;
  • Analizarea suprastocurilor si identificarea oportunitatilor de optimizare a acestora.

Operator introducere,validare
si prelucrare date - Depart. AchizitiiRoRecruitment@praktiker.ro
(Sediu Central Bucuresti)

>> Candidatul ideal

  • Studii medii / superioare;
  • Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel);
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Abilitati de planificare şi organizare;
  • Abilitati de comunicare;
  • Precizie, seriozitate, dinamism;
  • Capacitate de solutionare a problemelor.

>> Descrierea jobului

  • Intretinerea bazei de date;
  • Administrarea modificarilor aparute in sortimentatie;
  • Urmarirea modificarilor de pret;
  • Intocmirea de rapoarte, analize;
  • Corespondenta cu furnizorii si ofertantii;
  • Supravegherea concurentei (pliante promotionale, vizite magazine, etc).

Store trainer - (Piatra Neamt) RoRecruitment@praktiker.ro

>> Cerinte

  • Studii superioare;
  • Cunoştinţe bune de operare MS Office;
  • Cunoştinţe de limba engleză (scris-vorbit nivel mediu);
  • Experienţă 1 an pe un post similar;
  • Orice experienţă anterioară în domeniul Retail, reprezintă un avantaj;
  • Orientare către piaţă şi client;
  • Abilităţi de comunicare şi inter-relaţionare;
  • Abilităţi de coordonare, planificare şi organizare.

>> Responsabilitati

  • Planifica si implementeaza programele de training interne la nivelul magazinului
  • Verifica si actioneaza in vederea imbunatatirii continue a programelor de training
  • Asigura instruirea angajatilor din magazin cu privire la procesele, procedurile si aplicatiile folosite
  • Colaborează cu managerii si directorii celorlalte departamente ale companiei
  • Colaboreaza cu directorul de magazin pentru implementarea planului de training la nivel de magazin
  • Colaboreaza cu departamentul marketing pentru verificarea si implementarea materialelor de semnalizare

Lucrător comercial și casier - RoRecruitment@praktiker.ro
(posturi valabile în toate magazinele)

>> Cerinte

  • Pasiune pentru comerț
  • Abilitați tehnice
  • Lucru în mediu antrenat
  • Abilitatea de a lucra în echipă
  • Bun comunicator
  • Dinamic și spirit de inițiativă

>> Oferim

  • Pachet de beneficii motivant, in directă legătură cu performanța individuală
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei în cadrul companiei în plină dezvoltare
  • Pregătire profesioanala permanentă
  • Siguranța locului de muncă
  • Stabilitate financiară pentru tine si familia ta

Agent comercial junior/
junior key account representative RoRecruitment@praktiker.ro
(Bucuresti,Ilfov,Voluntari
Bacau,Piatra Neamt, Timisoara)

>> Cerinte

Candidatul ideal trebuie să intruneasca urmatoarele cerinte:
  • Minim studii medii (diploma BAC);
  • Cunoştinţe foarte bune de operare PC (MS Office);
  • Experienta pe un post similar si in relationarea cu clientii - reprezinta avantaj;
  • Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare;
  • Prezenta placuta (tinuta si limbaj);
  • Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;
  • Rapiditate si acuratete in indeplinirea sarcinilor;
  • Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor.

>> Responsabilitati

  • Stabilirea / mentinerea unor relatii stranse si de durata cu toti clientii departamentului din zona alocata;
  • Ofera suport administrativ Agentilor Comerciali din Departamentul Clienti Mari;
  • Pregatirea ofertelor pentru clientii selectati de catre Agentul comercial;
  • Redactarea propunerilor de contract conform procedurilor interne ale departamentului si companiei adaptate la nevoile clientului, in baza instructiunilor primite de la Agentul comercial;
  • Se asigura ca isi insuseste cunostintele necesare desfasurarii activitatii in vederea functionarii eficiente a departamentului in zona sa de responsabilitate;
  • Identificarea de noi furnizori in functie de solicitarile clientilor si de caracteristicile locale ale pietei si informarea Superiorul ierarhic direct despre oportunitatea colaborarii cu acestia.
  • Oferirea de solutii tehnice axate pe nevoile clientului, identificarea acestor nevoi si fidelizarea clientilor;
  • Urmarirea efectuarii livrarilor catre clienti si urmarirea incasarii corespunzatoare a facturilor emise catre clientii departamentului KAM;
  • Se asigura ca toate comenzile sunt pregatite de magazin conform planificarii;
  • Evidenta zilnica a facturilor emise catre clienti;
  • Prelucrarea corespondenţei zilnice necesare desfasurarii activitatii.

(Timisoara, Satu Mare)

>> Cerinte

  • Studii medii/superioare
  • Cunoştinţe MS Office
  • Experienţă în domeniul comercial
  • Abilităţi de comunicare şi inter-relaţionare
  • Abilităţi de planificare şi organizare
  • Orientare către piaţă şi client
  • Capacitatea de a lua decizii adaptate fiecărui context şi asumarea responsabilităţii pentru deciziile respective

>> Responsabilitati

  • Coordonează activitatea de vânzare la nivelului raionului, în vederea îndeplinirii planului de vânzare pe raion;
  • Implementează promoţiile la nivelul raionului;
  • In relaţia cu clienţii, acţionează ca un model pentru angajaţii din subordine;
  • Soluţionează problemele comunicate de către clienţi;
  • Abordează şi consiliează clienţii;
  • Coordonează în mod eficient pregătirea şi desfăşurarea inventarelor parţiale şi anuale;
  • Organizează, urmăreşte şi controlează activitatea subordonaţilor de pe raion, în funcţie de priorităţi;
  • Responsabil cu informarea periodică a subordonaţilor referitor la activitatea şi rezultatele raionului, precum şi cu orice alt aspect important pentru buna desfăşurare a activităţilor în cadrul raionului.

Reprezentant key account - RoRecruitment@praktiker.ro
(Timisoara, Ploiesti, Brasov
Bucuresti, Constanta, Galati
Piatra Neamt, Braila)

>> Cerinte

  • Studii medii / superioare
  • Experiență în vânzarea materialelor de construcții de minim 3 ani
  • Permis de conducere - cat. B
  • Cunoștiințe foarte bune de operare PC (MS Office)
  • Bune abilități de comunicare și interrelaționare
  • Cunoștiințe bune de limba engleză
  • Abilitați de negociere si persuasiune
  • Rezistență la stres
  • Rapiditate și acuratețe în îndeplinirea sarcinilor
  • Capacitate de asimilare și procesare a informațiilor

>> Responsabilitati

  • Indentificarea oportunitățiilor de afaceri în domeniul B2B și abordarea potențialilor clienți
  • Crearea și menținerea de relații strânse cu clienții
  • Negocierea contractelor comerciale pe baza condițiilor tehnice - susținerea și negocierea ofertei
  • Stabilirea strategiei de preț pentru ofertarea către client
  • Asumarea răspunderii pentru condițiile contractuale negociate
  • Analiza pieței și studiul concurenței
  • Răspunde de calitatea informațiilor comunicate celorlalte departamente

(cod COR: 241102)

>> Cerinte

  • Studii superioare Economice absolvite;
  • Bune abilitati de operare PC (Microsoft Office);
  • Cunostinte SAP reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit – nivel mediu);
  • Cunostinte privind regulile fiscale si cele de contabilitate;
  • Bune abilitati de lucru in echipa;
  • Persoana analitica;
  • Capacitate de organizare si sistematizare

>> Responsabilitati

  • Inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare si cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite;
  • Inregistrarea corect si la timp în evidenta contabila a facturilor de imobilizari corporale, necorporale, obiecte de inventar si materiale consumabile.
  • Inregistrarea reevaluarii datoriilor si creantelor companiei;
  • Reconcilierea stocului de marfa intre sistemul de operare si sistemul financiar;
  • Urmarirea cash-flowului zilnic si intocmirea cash-flowului lunar;
  • Verificarea si semnarea platilor catre furnizori;
  • Verificarea si/sau inregistrarea contabila privind: furnizori de marfa, descarcare/gestiune stocuri, reconcilieri lunare stocuri si fise furnizori;
  • Intocmirea si verificarea lunara a Registrului de Mijloace Fixe;
  • Asista si acorda suport colegilor din department pentru a respecta termenele-limita;
  • Verificarea soldurilor din balanta de verificare lunara si corectarea eventualelor erori;
  • Inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli;
  • Propune solutii si proceduri pentru eficientizarea activitatii departamentului;
  • Pastreaza secretul profesional conform normelor interne aprobate;
  • Participa la intocmirea procedurilor de lucru si efectuarea controlului intern;
  • Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii;
  • Intocmeste toate declaratiile si raportarile fiscale în termenele legale;
  • Intocmeste periodic (lunar, semestrial si anual) declaratiile solicitate de Institutul de Statistica;
  • Intocmirea situatiilor financiare semestriale si lunare;
  • Intocmirea rapoartelor solicitate de managementul companiei ad-hoc;
  • Revizuirea, analiza si raportarea tuturor implicatiilor financiare ale intregii legislatii legate de aria de responsabilitate.

Senior Specialist TaxeRoRecruitment@praktiker.ro

>> Cerinte

  • Studii superioare;
  • Cunostinte de fiscalitate si contabilitate;
  • Cunostinte avansate de operare pe calculator (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunostinte SAP (reprezinta un avantaj);
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Experienta in domeniul financiar - contabil si fiscal - minim 5 ani, cu experienta efectiva in calcularea taxelor si impozitelor precum si cu raportarea obligatiilor fiscale
  • Experienta in relatia cu autoritatile fiscale
  • Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris
  • Flexibilitate
  • Negociere
  • Relatii interumane
  • Lucrul in echipa
  • Abilitati de organizare
  • Sistematizare si atentie la detaliu
  • Capacitate de analiza si structurare
  • Abilitati de organizare si prioritizare

>> Responsabilitati

  • Gestionarea relatiei cu autoritatile fiscale si bugetare
  • Analiza legislatiei in vigoare si evaluarea impactului asupra activitatii Praktiker Romania din punct de vedere fiscal
  • Intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari si reconcilierea valorilor cu balanta de verificare
  • Intocmirea declaratiilor fiscale pentru mediu, taxe locale lunare si anuale, declaratiilor fiscale pentru taxe directe si indirecte catre institutiile abilitate
  • Planificarea activitatilor pentru intocmirea si depunerea tuturor declaratiilor la termenele stabilite
Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii. Aflati mai multe aici.
x